Acvaristica, pesti, plante
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Acvaristica, pesti, plante

Totul despre pesti exotici, plante si acvarii -animale iubite-
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 Acvariul meu

In jos 
+5
christiansen
Ionut T.
booghibooghi
Mios
GSGrassu
9 participanți
AutorMesaj
GSGrassu
Peste soldat
Peste soldat
GSGrassu


Mesaje : 13
Data de inscriere : 11/08/2010
Localizare : Calafat

Acvariul meu  Empty
MesajSubiect: Acvariul meu    Acvariul meu  Icon_minitimeJoi Sept 09, 2010 12:27 am

Salutare Sunt Gabi din Calafat sunt incepator cam de o luna dar nu mi-ar strica niste sugestii k nu prea cunosc multe lucruri despre acvaristica .
Am un acvariu in jur de 65-70 litri si am in el 4 guppy , 2 sanitari , 1 scalar , 4 xifo , 2 molly si multi pui de guppy de o saptamana nascuti

Acvariul contine :
Termometru
Incalzitor
Filtru de apa
Pompa de aer
Neon

am niste pietris pe fund
o nuca de cocos in care sa intre pestii
am lipit niste pietre cu silicon sa treaca pesti printre ele
am 2 plante artificiale de care vreau sa scap sa imi iau plante adevarate

DACA VRETI SA-MI DATI UN SFAT E BINE PRIMIT

Cateva poze

Acvariul meu  2mni3de

Acvariul meu  Qqvgn4
Ce peste credeti k este ??

Acvariul meu  1zxw95v



help help
Sus In jos
Mios
Peste capitan
Peste capitan
Mios


Mesaje : 643
Data de inscriere : 29/06/2010
Localizare : Ploiesti EST

Acvariul meu  Empty
MesajSubiect: Re: Acvariul meu    Acvariul meu  Icon_minitimeJoi Sept 09, 2010 12:38 am

Salut. Bine ai venit.
Sfaturi:
1. Renunta la pietrisul ala mare.... care mi-a spart globul ocular si monitorul PC-ului, si pune unul de granulatie mai mica, 2-4 mm, special pentru acvaristica, ce culoare vrei tu. De preferat alb sau negru. De asemenea renunta si la scoicile alea!