Acvaristica, pesti, plante
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Acvaristica, pesti, plante

Totul despre pesti exotici, plante si acvarii -animale iubite-
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 despre transportul cichlidae-lor

In jos 
2 participanți
AutorMesaj
albinik
Peste soldat
Peste soldat
albinik


Mesaje : 44
Data de inscriere : 27/03/2010
Localizare : BACAU -bc.

despre transportul cichlidae-lor Empty
MesajSubiect: despre transportul cichlidae-lor   despre transportul cichlidae-lor Icon_minitimeLun Aug 09, 2010 4:26 am

Va salut!Cu toate ca nu sunt deloc incepator;am si eu nevoie de un sfat de la cei care expediaza pesti la distanta. Ex: pestii in cauza; 4 buc. octofasciatum 15-18 cm.
distanta:500 km.
transport:microbuz
timp;cca.10 ore
Si acum intrebare;cum trebuiesc ambalati...in cati litrii de apa...cum sa-i pregatesc din timp pt.transport... e bine sa adaug ceva in apa...si anume ce?
Va multumesc ca ma suportati!
Mentionez ca nu am posibilitatea de a umple recipientul de transport cu oxigen de la butelie.
Sus In jos
aco
Peste colonel
Peste colonel



Mesaje : 1084
Data de inscriere : 05/12/2009
Localizare : Ploiesti Sud

despre transportul cichlidae-lor Empty
MesajSubiect: Re: despre transportul cichlidae-lor   despre transportul cichlidae-lor Icon_minitimeLun Aug 09, 2010 4:44 am

Cel mai bine e sa-i ambalezi in pungi mari, eventual apoi pungile bagate intr-o cutie.
In punga sa fie apa putina si aer mult. Daca ai posibilitatea adauga jbl oxitabs. Daca nu merge si fara.
Eu am dus pesti la drum lung cam 8 ore, nu au avut nici o problema.
Sus In jos
albinik
Peste soldat
Peste soldat
albinik


Mesaje : 44
Data de inscriere : 27/03/2010
Localizare : BACAU -bc.

despre transportul cichlidae-lor Empty
MesajSubiect: mersi-ACO   despre transportul cichlidae-lor Icon_minitimeLun Aug 09, 2010 5:44 am