Acvaristica, pesti, plante
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Acvaristica, pesti, plante

Totul despre pesti exotici, plante si acvarii -animale iubite-
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 Acvariu meu.

In jos 
4 participanți
AutorMesaj
rasnoveanu flaviu
Peste soldat
Peste soldat
rasnoveanu flaviu


Mesaje : 12
Data de inscriere : 01/01/2011
Localizare : brasov

Acvariu meu. Empty
MesajSubiect: Acvariu meu.   Acvariu meu. Icon_minitimeMier Ian 05, 2011 8:41 am

Sus In jos
tavy96
Peste soldat
Peste soldat



Mesaje : 20
Data de inscriere : 07/01/2011
Localizare : Anina

Acvariu meu. Empty
MesajSubiect: Re: Acvariu meu.   Acvariu meu. Icon_minitimeMar Ian 11, 2011 9:27 am

Poate ca sunt eu incepator, dar imi pot da seama ca ai prea multi pesti care cresc destul de mari, acvariul tau esti foarte mic pt pesti care ii ai.


Oi fi tu incepator, dar nu inseamna ca nu stii sa citesti. Te rog sa parcurgi regulamentul sectiunii.

Citat :
4. Nu se vor face dezbateri pe marginea pozelor. Aici doar aratam ce avem frumos in acvarii.
Discutiile le purtam la celelalte sectiuni dedicate.

Aco.
Sus In jos
rasnoveanu flaviu
Peste soldat
Peste soldat
rasnoveanu flaviu


Mesaje : 12
Data de inscriere : 01/01/2011
Localizare : brasov

Acvariu meu. Empty
MesajSubiect: raspuns   Acvariu meu. Icon_minitimeMier Ian 12, 2011 12:07 am

Buna,
Dupa cum am mai vazut la sectiunea Mandria mea, poze, plante, pesti au mai postat si alti membrii poze cu acvariile
lor. Acelasi lucru l-am facut si eu diferenta este ca eu am postat un film ci nu poze. Nu inteleg ceea ce ai vrut tu sa
zici si eu sunt incepator si stiu sa citesc din clasa I ca toata lumea. Nu-ti inteleg ironia???????????????
Poate noi ardelenii suntem mai inceti.
Astept raspuns
Sus In jos
aco
Peste colonel
Peste colonel



Mesaje : 1084
Data de inscriere : 05/12/2009