Acvaristica, pesti, plante
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Acvaristica, pesti, plante

Totul despre pesti exotici, plante si acvarii -animale iubite-
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 Salutare la toata lumea

In jos 
+4
Mios
Sorin C.
Mihai B.
Ovidiu74
8 participanți
AutorMesaj
Ovidiu74
Greenhorn



Mesaje : 3
Data de inscriere : 11/12/2010
Localizare : Targoviste

Salutare la toata lumea Empty
MesajSubiect: Salutare la toata lumea   Salutare la toata lumea Icon_minitimeSam Dec 11, 2010 11:13 pm

Salutare!
Ma numesc Ovidiu si am 36 de ani, sunt din Targoviste. Sunt incepator in domeniul acvaristicii (din martie anul acesta).
Am un acvariu de 24 l cu 12 pestisori in el, a fost dorinta fetitei mele (la inceput), acum pasiunea mea. In acvariu am 12 pestisori (3 gurami, 2 corydoras, 1 xipho, 1 tetrazona, 2 zebra si 3 nu stiu ce specie ). Am avut un acvariu de 40 l in care traiau 24 de pesti, acvariu din pacate sa crapat si a trebuit sa il inlocuiesc cu altul mai mic primit de la cineva ). In acvariu am nisip fin si plante artificiale, aerisirea se face cu ajutorul unui filtru extern cu furtun si piatra+burete ). Si acum vin cu o intrebare> am o pompa submersibila jebao si nu stiu cum sa o folosesc, pompa este mica si are o iesire prin care se introduce un furtun (banuiesc). Intrebarea este cum sa o folosesc.
Multumesc!
Sus In jos
Mihai B.
Peste colonel
Peste colonel
Mihai B.


Mesaje : 1329
Data de inscriere : 14/02/2010
Localizare : Ploiesti, 9 Mai

Salutare la toata lumea Empty
MesajSubiect: Re: Salutare la toata lumea   Salutare la toata lumea Icon_minitimeSam Dec 11, 2010 11:38 pm

Bun venit.

Vezi ca spatiul pentru acei pesti este mult prea mic.

Nisipul nu e bine sa fie nici prea fin, minim 1-2 mm.

Plantele artificiale nu te ajuta cu nimic, cele naturale poti zice ca oxigeneaza apa,