Acvaristica, pesti, plante
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Acvaristica, pesti, plante

Totul despre pesti exotici, plante si acvarii -animale iubite-
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 Buna.Sunt incepator si as avea nevoie de sfaturi

In jos 
+9
AngelTudorache
Sorin C.
aco
Mios
booghibooghi
Cornel
Mihai B.
Ionut T.
Bogdi P.
13 participanți
Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4  Urmatorul
AutorMesaj
Bogdi P.
Peste sergent
Peste sergent



Mesaje : 238
Data de inscriere : 14/09/2010
Localizare : Oradea, Bihor

Buna.Sunt incepator si as avea nevoie de sfaturi Empty
MesajSubiect: Buna.Sunt incepator si as avea nevoie de sfaturi   Buna.Sunt incepator si as avea nevoie de sfaturi Icon_minitimeMar Sept 14, 2010 10:14 am

Buna.Ma numesc Bogdan,am 21 de ani si sunt din Oradea.Acum 4 luni m`am hotarat sa imi infrumusetzez viata cu un acvariu.Momentan,am un acvariu de 80 de litri.Am o pompa/aerator Resun(nu stiu denumirea exacta) cu 2 iesiri-1 iesire merge la perdeaua de aer si cealalta la un burete bolborositor,un filtru Hailea BT 700,incalzitor cu termostat de 100 W Resun.In el,traiesc 3 corydoras albino,1 corydoras panda,o pereche de pangio kuhlii ( 8 cm) primita cadou,o pereche xipho verzi (3-4 cm),un plecostomus (14 cm) si o femela de Betta matura,gata pt icrat. Incerc sa ma hotarasc in privinta urmatoarei specii pe kre o voi introduce.Am de ales intre carasi si scalari (ambele specii PUI). Va rog sa imi spune`ti parerile voastre si sfaturi.Acvariul,momentan nu am posibilitatea sa il imbunatatesc,adica filtre mai bune,interne/externe. Va Multumesc !
Sus In jos
Ionut T.
Administrator
Administrator
Ionut T.


Mesaje : 1229
Data de inscriere : 05/09/2009
Localizare : campina/prahova

Buna.Sunt incepator si as avea nevoie de sfaturi Empty