Acvaristica, pesti, plante
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Acvaristica, pesti, plante

Totul despre pesti exotici, plante si acvarii -animale iubite-
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 Yello

In jos 
4 participanți
AutorMesaj
Andreea Buciuman
Greenhorn



Mesaje : 7
Data de inscriere : 19/03/2011
Localizare : Baia Mare

Yello Empty
MesajSubiect: Yello   Yello Icon_minitimeSam Mar 19, 2011 1:05 am

Buna! Numele meu este Andreea Buciuman, sunt din Baia Mare si sunt studenta la Peisagistica (Arhitectura peisajului) in Cluj Napoca. Motivul pentru care m-am inscris pe acest forum este destul de complicat. Sunt in an terminal, iar pentru lucrarea de licenta mi-am ales un subiect destul de dificil, din punctul meu de vedere Wink). Titul meu de licenta est Aquascaping - Gradini subacvatice. Partea scrisa este relativ simpla deoarece este o gramada de info pe internet, dar pentru ca lucrarea mea sa fie completa si mult mai interesanta m-am gandit sa fac si o parte practica, dar avand in vedere ca nu am experinta deloc in ceea ce priveste acvaristica as avea nevoie de consiliere de la oameni cu vechime in domeniu. Acum ca mi-am luat o piatra de pe inima astept macar o mana de ajutor Razz. O zi buna!
Sus In jos
ady vladutz
Peste sergent
Peste sergent



Mesaje : 375
Data de inscriere : 09/10/2010
Localizare : campina

Yello Empty
MesajSubiect: Re: Yello   Yello Icon_minitimeSam Mar 19, 2011 1:19 am

bun venit!
Sus In jos
Andreea Buciuman
Greenhorn



Mesaje : 7
Data de inscriere : 19/03/2011
Localizare : Baia Mare

Yello Empty
MesajSubiect: Re: Yello   Yello Icon_minitimeSam Mar 19, 2011 1:47 am

Un raspuns pozitiv. Ms mult! Very Happy
Sus In jos
ady vladutz
Peste sergent
Peste sergent



Mesaje : 375
Data de inscriere : 09/10/2010
Localizare : campina

Yello Empty